
Politica privind retururile și rambursările
Prezentare generală
Politica de returnare și rambursare a magazinului nostru durează 30 de zile.
Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb. Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate.
De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial. Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la binecuvantareaplantelor@gmail.com.

Politica de returnare și rambursare pentru Articolele în promoție
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele aflate în promoție nu pot fi rambursate.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la binecuvantareaplantelor@gmail.com și veți primi instrucțiuni pentru retur.
Politica de returnare și rambursare: Cadouri
Dacă articolul a fost marcat drept cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou. În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

Politica de returnare și rambursare : Livrarea produselor
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa comunicată pe mail. Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare. În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia. Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la binecuvantareaplantelor@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.
Citește și: Protecția datelor cu caracter personal